marți, 16 februarie 2010

Absurd!

Am fost la scoala... Pana acum nimic nou. M-am minunat de cat de incuiati pot fi unii si de cat de mult timp le ia ca sa priceapa ceva. E clar ca activitatile extrascolare sunt detestate din start in scolile romanesti. Adica la ce ne-ar folosi o ora de dans cand putem sa tocim 50 de pagini pe dinafara, pe care eventual sa reusim sa le retinem pana poimaine!? Si asta n-ar fi nimic! Un grup de tinere sperante, printre care si subsemnata :P, se indrepta azi spre sala de sport cu ganduri bune de a participa la preselectia echipei de dans a scolii noastre. Deoarece probabil aveam o figura foarte fioroasa si prezentam simptome de delicventism juvenil, nu ni s-a dat voie sa stam nici macar intr-o sala, care, culmea!, era chiar sala de clasa a noastra pentru ca am fi deranjat. Pe cine? De asta nu m-am prins inca... Un anume domn portar al liceului nostru a inceput sa tipe la noi vreo 10 minute in sir ''Va duc la doamna directoare!''. Absurdul situatiei era ca noi chiar am fi trebuit sa facem ceva in cadrul scolii, cu un profesor, dar se pare ca profa ''intarzia putin''... In cele din urma am fost alungate din acea sala de clasa si nevoite sa plecam acasa.
Morala: Copilasi, renuntati sa mai aveti creativitate; adio activitati extrascolare!


P.S: Chiar am simtit nevoia sa fac asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu